Garanția Produselor
DECLARAȚIE DE CONFORMITATE
Noi, SC DAILY SALES SRL, având sediul social în România, Orașul Chitila, Județul Ilfov, Str. Aurel Vlaicu 10, bl. F1, sc. 1, et. 1, ap. 7, cu certificat de înregistrare J23/8029/2023, CUI 49193796, operator al magazinului online www.buymart.ro, asigurăm, garantăm și declarăm pe propria răspundere, conform prevederilor art. 4 și 5 din Hotărârea Guvernului nr. 1.022/2002 privind regimul produselor și serviciilor care pot pune în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului, că produsele furnizate de SC DAILY SALES SRL, livrate cu factura anexată, nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu standardele SR ISO 7173 și SR ISO 7174/1.
Produsele vândute cu factura anexată beneficiază de garanția minimă legală de 1-2 ani pentru persoane fizice și de 1 an pentru persoane juridice, de la data achiziționării, precum și service post garanție contra cost. Durata medie de utilizare a produselor este de 3 ani, dacă nu este altfel specificat în paginile de descriere a produselor.
În perioada de garanție se repară sau se înlocuiesc piesele sau subansamblele defecte, pe cheltuiala furnizorului, numai în situația în care sunt îndeplinite toate condițiile de garanție în mod cumulativ. În caz contrar, piesele sau subansamblele se vor repara/înlocui exclusiv contra cost. Furnizorul va alege modalitatea efectivă de asigurare a garanției (reparare sau înlocuire) în funcție de defectul produsului și de costurile implicate, în sensul că producătorul nu poate fi obligat să înlocuiască o piesă dacă aceasta poate fi reparată cu aceleași rezultate funcționale.
Drepturile consumatorului
Drepturile consumatorului sunt protejate conform O.G. nr. 21/1992 și Legii nr. 449/2003, republicate. Consumatorii au dreptul să solicite reparația, înlocuirea sau returnarea produselor defecte fără costuri suplimentare. În cazul în care un produs are un defect de fabricație care apare în termenul de garanție, consumatorul are dreptul la repararea gratuită a produsului. Dacă repararea nu este posibilă sau nu este efectuată în termenul legal, consumatorul are dreptul la înlocuirea produsului.
Condiții de garanție
Pentru a beneficia de garanție, cumpărătorul este obligat să folosească corespunzător produsul, să păstreze certificatul de garanție și să-l prezinte la întocmirea reclamației referitoare la defectele produsului, toate aceste condiții fiind cumulative. Neîndeplinirea uneia dintre ele atrage pierderea garanției. Producătorul este exonerat de obligațiile sale privind garanția dacă defectul s-a produs din cauza nerespectării de către consumator a instrucțiunilor de utilizare, întreținere, manipulare și depozitare a produsului. De asemenea, intervențiile asupra produsului de către persoane neautorizate duc la pierderea garanției. Defecțiunile și reparațiile efectuate, precum și mențiunile cu privire la acestea, vor fi înscrise în formularul de garanție.
Unitatea de service prin care se asigură întreținerea și reparațiile în termen de garanție este SC DAILY SALES SRL, având sediul social în România, Str. Aurel Vlaicu 10, bl. F1, sc. 1, et. 1, ap. 7, Chitila, Ilfov, Telefon: 0721 046 999. Perioada de rezolvare a reclamației este de maxim 15 zile de la data sesizării, garanția prelungindu-se cu durata în care produsul a fost în reparație.
Condiții de întreținere a produselor
- Curățarea produsului cu o cârpă moale cu detergent special.
- A se feri de acțiunea substanțelor uleioase, hidrocarburi etc. care pot duce la pătarea sau deteriorarea materialului.
Excluderi de la garanție
Nu se acordă garanție dacă produsul s-a defectat din următoarele cauze:
- Incendii, accidente, neglijență în utilizare, manipulare sau transport necorespunzător, instalații necorespunzătoare, dacă transportul sau instalarea au fost efectuate de orice altă persoană în afară de producător, modificări sau adaptări necorespunzătoare, calamități naturale (trăsnet, cutremur, inundații).
- Intervenția unor persoane sau unități service neautorizate de către SC DAILY SALES SRL duce la pierderea garanției.
- Nu se vor efectua reparații pe garanție pentru viciile aparente existente la momentul livrării și pentru care cumpărătorul a semnat procesul-verbal de recepție fără obiecțiuni.
- Aceste subansamble vor fi înlocuite numai contra cost de către unitatea de service autorizată.
- Certificatul de garanție are valabilitatea numai însoțit de documentul de plată eliberat la cumpărarea produselor (factura fiscală/electronică, chitanță fiscală sau chitanța de la curier).
- Manipularea incorrectă a butonului de volum în timp ce boxa (bunul) se află la alimentarea 220V.
Notificări suplimentare
În cazul în care o reparație sau înlocuire nu se poate efectua pe garanție ca urmare a neîndeplinirii condițiilor, producătorul va analiza defectul și va întocmi un deviz de reparație în care va detalia lucrările ce se impun a fi efectuate și costul acestora. În cazul în care cumpărătorul nu acceptă acest deviz, producătorul nu este obligat să efectueze lucrarea, fiind exonerat de orice răspundere.
NOTĂ: Drepturile consumatorului sunt conforme cu O.G. nr. 21/1992 și Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, republicată. Orice nouă lege sau Hotărâre Guvernamentală va modifica acest Certificat de garanție după noile reglementări.